Bạn là ?
Bạn là ?
Hạn ứng tuyển: 12/12/2024
- Hà Nội: 25T2 đường Hoàng Đạo Thúy, phường Trung Hòa, Cầu Giấy
What We Offer You:
Professional Growth: Thrive in an environment that promotes continuous learning and professional development, with access to a wealth of training and certification programs.
Professional Growth:
Attractive Compensation: Enjoy a competitive salary (negotiable) and a comprehensive benefits package designed to recognize and reward your contributions.
Attractive Compensation:
Cutting-Edge Technology: Work directly with Google Cloud and its extensive ecosystem, pushing the boundaries of what‘s possible in the cloud domain.
Cutting-Edge Technology:
Knowledge Expansion: Take your expertise to new heights, delving into the latest trends and innovations in public cloud and digital transformation.
Knowledge Expansion:
Descriptions:
Consult and define the customer‘s comprehensive system architecture, platform, products, and solutions on Google Cloud to ensure security and optimize costs.
Work closely with customers before deployment to design and architect for solutions.
Collaborate and share knowledge with other administrators and engineers through internal wiki articles and customer training.
Use tools from Google Cloud, Open Source, or self-developed to troubleshoot and provide solutions to customer problems.
Perform Root Cause Analysis reports.
Support customers with issues related to Google Cloud through Ticket System, Email, Chat, Phone, and Remote.
Problem-solving skills and learning ability
One year of experience in building & maintaining Cloud infrastructure.
Have good experience working on the Linux operating system.
Have good knowledge and expertise when using Google Cloud or other Public Cloud, especially GCP‘s services in the fields such as computing, containers, databases, networking, storage, management, and security.
Experience in Kubernetes, Docker, GitHub, Jenkins.
Have the ability to deploy infrastructure with IaC tools (ex: Terraform).
Good skills in scripting with Bash/Python.
Experience in writing technical documents for colleagues and clients is a plus.
Customer support skills through Ticket Systems (Zendesk, HubSpot, Jira, Service Desk, Freshdesk, OsTicket, etc.)
Good English skills.
Salary range: Negotiate
Professional working environment
Promotion once/year
Insurance based on the Vietnam labor law
Yearly vacation
Commission bonus
12 full-paid days off
Company party
13th-month salary
Free parking
Sport club, etc.
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay dưới đây.
Để xem bạn có phù hợp với vị trí công việc này không, hãy đăng nhập với tư cách ứng viên ngay để xem các phân tích từ 3s AI
CÔNG TY TNHH CLOUD ACE
Hà Nội: 25T2 đường Hoàng Đạo Thúy, phường Trung Hòa, Cầu Giấy
1. Job3s khuyên tất cả các bạn hãy luôn cẩn trọng trong quá trình tìm việc và chủ
động nghiên cứu về thông
tin công ty, vị trí việc làm trước khi ứng tuyển.
2. Ứng viên cần có trách nhiệm với hành vi ứng tuyển của mình. Nếu bạn gặp phải tin
tuyển dụng hoặc nhận được liên lạc đáng ngờ của nhà tuyển dụng, hãy báo cáo ngay cho
Job3s qua email
[email protected] để được hỗ trợ kịp thời.
3. Tìm hiểu thêm kinh nghiệm phòng tránh lừa đảo tại đây.
Chúc mừng bạn đã gửi CV thành công. Vui lòng chờ Nhà tuyển dụng liên hệ lại.
Thêm lựa chọn: Dưới đây là gợi ý 5 tin tuyển dụng phù hợp dành cho bạn. Bạn có thể tham khảo thêm
Mẫu CV hot theo ngành nghề