Bạn là ?
Bạn là ?
Hạn ứng tuyển: 31/12/2024
- Hà Nội: Icon 4 Building, 243A Đường La Thành, Láng Thượng, Đống Đa
We are seeking a Customer Service & Resolution Specialist who will be responsible for delivering exceptional customer support while effectively managing customer concerns and maintaining operational efficiency. The ideal candidate will help maintain high service standards and ensure positive customer experiences.
Key Responsibilities:
Handle customer inquiries and complaints across multiple channels professionally
Investigate, mediate and resolve cases through established procedures
Track and manage order/transaction status with relevant stakeholders
Maintain low dispute ratios and implement prevention strategies
Generate regular performance reports and analytics
Monitor service metrics and identify areas for improvement
Maintain accurate case documentation and communication records
Coordinate cross-functionally to ensure timely issue resolution
Provide insights for service quality enhancement
Job Requirements:
1+ years in customer service/dispute resolution
Bachelor's degree in Business, Communications or related field
Strong analytical and problem-solving abilities
Excellent English communication skills
Ability to handle multiple cases under pressure
Strong attention to detail and organization
Understanding of industry regulations and resolution processes
Proven track record of meeting performance metrics
Benefits:
Competitive salary package
Health insurance coverage
Professional development opportunities
Performance bonuses
Collaborative work environment
Collaborative and inclusive work culture
State-of-the-art tools and resources to support your work
Regular team-building activities and social events
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay dưới đây.
Để xem bạn có phù hợp với vị trí công việc này không, hãy đăng nhập với tư cách ứng viên ngay để xem các phân tích từ 3s AI
CÔNG TY TNHH MISEN
Hà Nội: Icon 4 Building, 243A Đường La Thành, Láng Thượng, Đống Đa
1. Job3s khuyên tất cả các bạn hãy luôn cẩn trọng trong quá trình tìm việc và chủ
động nghiên cứu về thông
tin công ty, vị trí việc làm trước khi ứng tuyển.
2. Ứng viên cần có trách nhiệm với hành vi ứng tuyển của mình. Nếu bạn gặp phải tin
tuyển dụng hoặc nhận được liên lạc đáng ngờ của nhà tuyển dụng, hãy báo cáo ngay cho
Job3s qua email
[email protected] để được hỗ trợ kịp thời.
3. Tìm hiểu thêm kinh nghiệm phòng tránh lừa đảo tại đây.
Chúc mừng bạn đã gửi CV thành công. Vui lòng chờ Nhà tuyển dụng liên hệ lại.
Thêm lựa chọn: Dưới đây là gợi ý 5 tin tuyển dụng phù hợp dành cho bạn. Bạn có thể tham khảo thêm
Mẫu CV hot theo ngành nghề