Bạn là ?
Bạn là ?
Hạn ứng tuyển: 18/12/2024
Tư vấn/Phân tích chuyên môn
- Hồ Chí Minh: Lầu 3, Tòa nhà TSA, 60/15-17 Lý Chính Thắng, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3
Working hours: 22:30 – 07:30
Conduct customer care calls to customers. Guide and assist customers in understanding the terms and conditions when participating in the company's service.
Resolve client complaints and inquiries within the designated scope.
Advise on the best solutions to address customer issues. Monitor, collect, upload, and process documents provided by customers.
Handle emails/calls from customers and company partners.
Act as a liaison between clients and various internal departments, ensuring seamless communication and resolution of client issues. Adhere to company procedures, guidelines, policies, and cultural standards, maintaining a high level of professionalism in all interactions.
Perform additional duties as assigned by management to support departmental and organizational goals.
Fluency in English (work with partners and banks in the US).
Fluency in English
Good communication and negotiation skills.
Minimum of 6 months' experience in customer service or related positions.
Minimum of 6 months' experience
Proficiency in meticulous attention and focus on every detail.
Proficient in Microsoft Office.
Ability to thrive in a high-pressure environment and work effectively both independently and in a team.
High salaries for high performance, Official Salary: 14.000.000 VND + Bonus.
Official Salary: 14.000.000 VND + Bonus.
Work in a foreign-friendly and professional environment.
Full participation in social insurance according to government regulations.
Annual regular health check-ups.
Team building activities and a 13th-month salary based on the company's business performance.
Receive comprehensive training on company processes before starting work - continuous supervision and guidance from management until proficiency is achieved.
The company provides all the necessary work equipment.
Training on software usage such as CRM, ZOOM as required by the company.
Access to a pantry with free tea, snacks, coffee, noodles, etc., daily. Microwave, refrigerator, hot and cold water dispenser with a view of the city.
Separate resting area during lunch break.
Working environment: young, dynamic, productive & speed-focused with various departments and over 60 employees.
Competitive salary commensurate with capabilities. Fair evaluation and opportunities for career advancement.
JOB DETAILS:
Employment type: Full-time (Night shift).
Full-time (Night shift)
Industry: Financial services in the US market (No insurance, No lending).
Working hours: 21:00 - 6:00, 22:30 – 07:30 or 23:30 - 8:30, 5 days/ week (working by US business hours).
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay dưới đây.
Để xem bạn có phù hợp với vị trí công việc này không, hãy đăng nhập với tư cách ứng viên ngay để xem các phân tích từ 3s AI
CÔNG TY TNHH MTV OUTSOURCE SOLUTIONS
Hồ Chí Minh: Lầu 3, Tòa nhà TSA, 60/15-17 Lý Chính Thắng, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3
1. Job3s khuyên tất cả các bạn hãy luôn cẩn trọng trong quá trình tìm việc và chủ
động nghiên cứu về thông
tin công ty, vị trí việc làm trước khi ứng tuyển.
2. Ứng viên cần có trách nhiệm với hành vi ứng tuyển của mình. Nếu bạn gặp phải tin
tuyển dụng hoặc nhận được liên lạc đáng ngờ của nhà tuyển dụng, hãy báo cáo ngay cho
Job3s qua email
[email protected] để được hỗ trợ kịp thời.
3. Tìm hiểu thêm kinh nghiệm phòng tránh lừa đảo tại đây.
Chúc mừng bạn đã gửi CV thành công. Vui lòng chờ Nhà tuyển dụng liên hệ lại.
Thêm lựa chọn: Dưới đây là gợi ý 5 tin tuyển dụng phù hợp dành cho bạn. Bạn có thể tham khảo thêm
Mẫu CV hot theo ngành nghề