Bạn là ?
Bạn là ?
Hạn ứng tuyển: 16/11/2024
- Hồ Chí Minh: 12th Floor, Opal Tower 92 Nguyen Huu Canh, Ward 22, Binh Thanh District, HCMC, Bình Thạnh
• Review issues and contact global customers to understand problems via audio call/email. Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue.
global customers to understand problems via audio call/email
• Log analysis and other proprietary tools analyze problems and develop solutions for customer needs.
• Collaborates on cross-team and cross-product technical issues by working with resources from other groups as needed to resolve moderately complex customer issues.
• Attends readiness training and non-technical training to ensure that they become proficient in support topics. Product/Process Improvement.
AVAILABLE TO WORK FIXED NIGHT SHIFT ON-SITE (10PM-7AM)
• Strong proficiency in English (equivalent to IELTS 6.0 or TOEIC 750 or higher)
• Open to fresh graduates or junior-level candidates.
• Willingness to work fixed night shifts (10 PM - 7 AM)
• 5 days work week, 2 unfixed days off
• A genuine passion for IT and a desire to grow within the industry.
• A customer-focused mindset with the ability to provide exceptional service
• Competitive salary based on experience, ranging from 18 to 24 million VND gross (excluding 30% night shift bonus)
• Salary at 100% during the probationary period.
• Training will be offered in 1st month.
• 90% contribution of the gross salary to social insurance.
• 12 days of annual leave, and 8 days of sick leave.
• PVI insurance + 500,000 VND food allowance for employees working night shift.
• Full working equipment will be provided
• Annual Health Checkup.
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay dưới đây.
Để xem bạn có phù hợp với vị trí công việc này không, hãy đăng nhập với tư cách ứng viên ngay để xem các phân tích từ 3s AI
Công ty TNHH ITECHWX
Hồ Chí Minh: 12th Floor, Opal Tower 92 Nguyen Huu Canh, Ward 22, Binh Thanh District, HCMC, Bình Thạnh
1. Job3s khuyên tất cả các bạn hãy luôn cẩn trọng trong quá trình tìm việc và chủ
động nghiên cứu về thông
tin công ty, vị trí việc làm trước khi ứng tuyển.
2. Ứng viên cần có trách nhiệm với hành vi ứng tuyển của mình. Nếu bạn gặp phải tin
tuyển dụng hoặc nhận được liên lạc đáng ngờ của nhà tuyển dụng, hãy báo cáo ngay cho
Job3s qua email
[email protected] để được hỗ trợ kịp thời.
3. Tìm hiểu thêm kinh nghiệm phòng tránh lừa đảo tại đây.
Chúc mừng bạn đã gửi CV thành công. Vui lòng chờ Nhà tuyển dụng liên hệ lại.
Thêm lựa chọn: Dưới đây là gợi ý 5 tin tuyển dụng phù hợp dành cho bạn. Bạn có thể tham khảo thêm
Mẫu CV hot theo ngành nghề