- Hồ Chí Minh: - 81 - 85 Hàm Nghi, 1, Hồ Chí Minh
Lobby area
Daily checklist for front Office: ensuring the inspection of cleanliness, equipment, and the professionalism of the contractor’s staff.
Customer Service Counter
Maintain clean and tidy counter.
Daily check on the condition of the decorative plants at the counter and water them as necessary.
Prepare the necessary forms to assist guests.
Main tasks
Record customer information/feedback, notify the head of department, and forward the information to the relevant departments.
Provide essential project information when required.
Have a thorough understanding of the functionalities of the Property Cube app and how to monitor tasks under the supervision and guidance of the manager.
Coordinate with other departments such as accounting, engineering, security and cleaning staffs when needed.
Have a thorough understanding of the building's regulations and the basic procedures of the Customer Service department currently implemented in the project.
Follow department procedures and manager's directions.
Proper Storage and Compliance
Properly store equipment, tools, and spare parts after use.
Reports
Prepare reports in accordance with the instructions from the direct supervisor
Immediately report to the manager or technical department all abnormal phenomena, risks, or insecurity that could cause fire/explosion.
Other tasks
What will we offer?
Ready to kick off your career? Savills Vietnam offers hands-on training to launch you into the real estate world.
Learn from the best: Get insider tips and guidance from experienced mentors who've been there and done that.
Level up your skills: Sharpen your skills such as communication and teamwork to become a well-rounded pro.
Intern today, Savillian tomorrow: Impress us with your performance and get a full-time job at Savills Vietnam! Check out how others have done it!
Join the Savills community: We're a diverse and inclusive workplace where your voice matters.
High school diploma or above; currently enrolled in a relevant field preferred
Strong communication, empathy, and customer service orientation.
Ability to manage multiple tasks efficiently.
Basic proficiency in using databases and spreadsheets for information management
Ability to withstand high levels of work-related pressure and manage personal emotions effectively.
Proactive in tasks, willing to learn new knowledge, and ready to provide support when requested.
Good command of English for effective communication.
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay dưới đây.
Bellsystem24 VietNam
Công ty TNHH ITECHWX
Bellsystem24 VietNam
Ngân Hàng Thương Mại Cổ Phần Quân Đội - Chi Nhánh Quận 6
CÔNG TY TNHH LALAMOVE VIETNAM
Bellsystem24 VietNam
CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC PHẨM THIÊN Ý PHARMA
Bellsystem24 VietNam
Bellsystem24 VietNam
Bellsystem24 VietNam
CÔNG TY TNHH BACOOR VIỆT NAM
Hệ Thống Thẩm Mỹ Viện Quốc Tế Aura
Công Ty TTNHH Công Nghệ Giải Pháp Citynow
Ngân hàng TMCP Phát triển Thành phố Hồ Chí Minh
Ngân hàng TMCP Phát triển Thành phố Hồ Chí Minh
Công Ty TTNHH Công Nghệ Giải Pháp Citynow
CÔNG TY CỔ PHẦN BỆNH VIỆN VIỆT PHÚC SÀI GÒN
Phân Hiệu Trường Đại học FPT Tại TP HCM
CÔNG TY TNHH THIẾT KẾ XÂY DỰNG NỘI THẤT THIÊN
Hệ Thống Thẩm Mỹ Viện Quốc Tế Aura
CÔNG TY CỔ PHẦN PLASMA VIỆT NAM
CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ HỢP LONG Pro Company
CÔNG TY TNHH HEBES TRADING VIỆT NAM
CÔNG TY TNHH DR THANH HẰNG
Công ty TNHH C2C Tech Hub
CÔNG TY TNHH HOÀNG THẢO MỘC
CÔNG TY CỔ PHẦN XÂY DỰNG VÀ ĐẦU TƯ THƯƠNG MẠI HOÀNG HÀ
Công Ty TNHH Tiếp Thị Giải Trí Primagena & Cronus
Công ty Cổ phần Đông Tây Land
Công ty cổ phần Diệu Thương
Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương
De La Sól By SunLife Vietnam
Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương
Công Ty Cổ Phần International Fashion Depot
Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương
Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương
Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương
Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương
Công Ty Cổ Phần Truyền Thông Kim Cương
Bellsystem24 VietNam