- Tổ chức, chuẩn bị, tham gia hội nghị với khách hàng, đối tác.
Organize, prepare, and participate in conferences with customers and partners.
- Thực hiện các công việc hành chính như photo tài liệu, gửi - nhận thư, quản lý, lưu trữ tài liệu đi và đến của văn phòng.
Perform administrative tasks such as photocopying documents, sending and receiving mail, managing and storing incoming and outgoing office documents.
- Quản lý văn phòng phẩm, trang thiết bị tại văn phòng.
Manage office Stationery and equipment.
- Làm việc với quản lý tòa nhà và các nhà cung cấp như nước uống, Viettel post, đơn vị vệ sinh, người cho thuê văn phòng v.v..
Work with building management and suppliers such as drinking water, Viettel post, cleaning units, office tenants, etc.
- Chuẩn bị các file excel, power point để trình bày với khách hàng theo sự hướng dẫn của quản lý.
Prepare Excel and power point files to present to customers according to manager’s instructions.
Prepare Excel and power point files to present to customers according to
manager’s instructions.
- Ghi chép, thông báo, lưu trữ các biên bản làm việc.
Record, notify, and store working minutes.