Bạn là ?
Bạn là ?
Hạn ứng tuyển: 21/10/2024
Kế toán / Kiểm toán
- Hồ Chí Minh: 25A Nguyễn Bỉnh Khiêm, Phường Bến Nghé, Quận 1
A Technical Support Associate/Representative – Payments Services Operations (PSOps) executes the work procedures in supporting the technical needs and providing solutions to Payreto’s clients and their customers. He/She works directly with clients in implementing their processes, or with the Technical Support Specialists – PSOps in carrying out Payreto processes in supporting various clients and their customers.
WHAT WILL YOU DO?
Respond to and resolve Level 1 technical questions from International clients and their customers via phone, e-mail, or chat. Level 1 Support involves the execution of standard or simple tasks, typically predefined. These may involve, but are not limited to, the following:
• System Integration
• API Support
• Merchant Onboarding
• User administration – adding, and removing users. resetting access.
• Reports – data extraction, reports generation (based on preset configurations)
• Manual transactions entry – refund, reversal, rebill, capture, and chargeback.
• Pre-defined system configurations
• Coordinate all inbound customer requests to other internal departments, technology partners, or 3rd party vendors.
• Document the case and the issues within the ticketing system used (or any internal documentation system).
• Ensures a high quality of service delivery as the face of Payreto to its clients and customers.
• Continually develop expertise for all Payreto applications, and partner technologies (e.g. PSP gateways) supported.
• System Integration
• API Integration and API Support
• Merchant onboarding
Other Tasks:
● Perform other official work as instructed by the immediate supervisor/manager.
● Recommend and proactively implement opportunities for increased departmental efficiency
● Extend work hours when needed.
WHAT SHOULD YOU HAVE?
● Bachelor’s degree in Information Technology, Computer Science, Business Administration, Finance, or any equivalent degree.
● At least one (1) year of experience in back-office document processing operations related to applications for e wallets, loans, or insurance.
● Knowledge of programming languages is preferred but not required.
● OR at least two (2) years’ BPO inbound voice/email/chat experience in handling international accounts in customer service.
● Keen to details
● Above average written and verbal communication skills
● Must have average logical and verbal reasoning.
● Ability to provide correct decisions based on rules and policies.
● Process-oriented.
● Must be quality conscious.
● Highly analytical
● Good to Excellent in using MS Excel, Word, Google Sheets, etc... (VLOOKUP, Pivot, and advanced Excel formulas)
Others:
● Must be amenable to night shift, shifting schedule, and work on weekends and/or holidays
●Hybrid setup
●Working time (From 2PM – 11PM Viet time)
●Salary competative
●Have a chance to go oversea 1 month for training
Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm Ứng tuyển ngay dưới đây.
Payreto as a kind of modern Business Process Outsourcing (BPO) and turnkey solution provider for the Financial Services industry we focus on working with Payments, Remittance, and Fintech companies. Our services are highly tailored to our clients’ needs thanks to our team of competent and committed industry insiders. Payreto as a kind of modern Business Process Outsourcing (BPO) and turnkey solution provider for the Financial Services industry we focus on working with Payments, Remittance, and Fintech companies. Our services are highly tailored to our clients’ needs thanks to our team of competent and committed industry insiders.
100 - 499 Nhân viên
25A Nguyen Binh Khiem, District 1, Ho Chi Minh city
Công ty CP Phần mềm MOR
Viettel Digital Pro Company
Công ty cổ phần HIGAME
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ DU LỊCH NGÔI NHÀ PHƯƠNG NAM
Công Ty Cổ Phần Công Nghệ VMO Holdings
Viettel Software
Công ty TNHH TTD ECOM
CÔNG TY CỔ PHẦN PHÁT TRIỂN CÔNG NGHỆ ARCHER STUDIO
Solis Lab
Công ty TNHH Giải pháp Phân tích dữ liệu Insight Data
CÔNG TY TNHH CHANG XIN (VIỆT NAM)
Công ty CP Giải pháp Thanh toán Việt Nam (VNPAY) TOP CÔNG TY
Công ty Cổ phần Kỹ nghệ Thực phẩm Việt Nam
Công ty TNHH Liên kết Thái Bình
Công ty cổ phần TechLead
Công ty TNHH Phân Phối Synnex FPT TOP CÔNG TY
CÔNG TY CỔ PHẦN XUẤT NHẬP KHẨU VÀ ĐẦU TƯ XÂY DỰNG TOÀN CẦU
Công Ty Cổ Phần Vàng Bạc Đá quý Phú Nhuận - PNJ
CÔNG TY TNHH PHẦN MỀM ALLIANCE
Công ty TNHH Thương mại Dịch vụ Dược phẩm Bình Phú
Công ty TNHH Volio Việt Nam
Công ty TNHH Volio Việt Nam
CÔNG TY TNHH GOW AI TECHNOLOGY
Viettel Digital Pro Company
CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ ICEO
Công ty cổ phần TechLead
CÔNG TY CỔ PHẦN DỊCH VỤ DI ĐỘNG THỂ HỆ MỚI (NMS)
Công ty TNHH phần mềm 2NF
Epic Group
Công ty Cổ phần giải pháp và nguồn lực công nghệ Itsol
Payreto Services
Hồ Chí Minh: 25A Nguyễn Bỉnh Khiêm, Phường Bến Nghé, Quận 1
1. Job3s khuyên tất cả các bạn hãy luôn cẩn trọng trong quá trình tìm việc và chủ
động nghiên cứu về thông
tin công ty, vị trí việc làm trước khi ứng tuyển.
2. Ứng viên cần có trách nhiệm với hành vi ứng tuyển của mình. Nếu bạn gặp phải tin
tuyển dụng hoặc nhận được liên lạc đáng ngờ của nhà tuyển dụng, hãy báo cáo ngay cho
Job3s qua email
[email protected] để được hỗ trợ kịp thời.
3. Tìm hiểu thêm kinh nghiệm phòng tránh lừa đảo tại đây.
Chúc mừng bạn đã gửi CV thành công. Vui lòng chờ Nhà tuyển dụng liên hệ lại.
Thêm lựa chọn: Dưới đây là gợi ý 5 tin tuyển dụng phù hợp dành cho bạn. Bạn có thể tham khảo thêm
Mẫu CV hot theo ngành nghề